sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Helmikuun LivBox

Taas oli se aika kuukaudesta, kun LivBox kolahti postilaatikkoon.:)

Tän kertanen paketti oli mun mielestä ihan ok-kiva. Viime kuun paketti oli mieluisampi.:)

Sain:

 ❤ 3 hajuvesinäytettä:
- Lady Gaga - Black Fluid
- Chloé - Love
- Calvin Klein - Encounter (miesten)

❤ 3 Olay:n anti-aging voide-näytettä (jotka menivät äidille)

Essien hempeän vaaleanpunaisen kynsilakan sävyssä muchi muchi

We Care Icon:in Butter Love Story  -vartalovoiteen ("sisältää hoitavaa aloe veraa", "pitkäkestoinen vaikutus")

Ehdottomasti ihanin ylläri tän kuukauden paketissa oli Essie!! Oon aivan ihastunu tähän sävyyn, sillä (ihme kyllä) multa vielä täysin puuttuu tällainen hempeän haalea pinkki mun kokoelmistani. 




Lisäks olin tosi iloinen tästä siksi, koska tää on mun ensimmäinen Essie-lakkani ever!:):)

Kiitos kun luit ja hyvää sunnuntain jatkoa!

11 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack:):) Ja, det är just som Glossybox i Sverige. Jag prenumererar på LivBox och tycker väldigt mycket om den!:) En underbar överraskning varje månad. Och det här är mitt första Essie nagellack:)

      Poista
    2. Ojj, jag raderade din kommentar av misstag :((

      Poista
  2. Ihana et sieki olet innostunu tilaan tän ,mun paketti hieman erinlainen.Tykkäsin myös ja etenki essien lakka mul oli sävy lovie dovie tai jotain sinne päin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on niin ihana ylläri joka kuukaus<3 Lukasin ton sunkin livbox-postauksen äsken, kiva oli! Se lovie dovie on aiiiivan ihana sävy, viel enemmän "mun sävy", mut kiva et sain tän haaleemman, ku multa tällanen vielä puuttu!:;)

      Poista
  3. Ihana toi Essie!haha, hauska nimi tolla Essiel ;)

    voisitko liittyä mun kynsi blogiin, liityin sun :) http://elisasnails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä, mustaki just kiva nimi!:;)

      oon lukijas!:):)

      Poista
  4. Helloo! Thank u, tack, multumesc mult!

    I checked out your blog!:)

    VastaaPoista
  5. This polish is called "muchi"? Interesting :D I like the cute colour and also the perfume of Lady Gaga... want to buy this too♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes, this Essie polish is called "muchi, muchi" :D haha, it sounds so weird:D i haven't tried Gaga's perfume yet, but I guess I'll like it too ;;)

      Poista