perjantai 3. toukokuuta 2013

Vahva Piimaa -ravintolisä ja paras vartalovoide

Esittelen tässä postauksessa pari must have -tuotetta.
Ensinnäkin tässä on mun mielestä maailman ihanin vartalovoide:



Voide sisältää Shea-voita, joka tekee ihosta hirmu pehmoisen pitkäksi aikaa. Lisäksi voide jättää iholle ihanan ylellisen tuoksun. Suosittelen tätä kaikille! Oon ite ihan ihastunut tähän...:)

Tässä taas on todellinen kynsien kasvattaja/vahvistaja: Leaderin Vahva Piimaa -ravintolisä.

Purkki näyttää tältä. Kuva on Googlesta.

Aloin käyttämään tätä tuotetta nimenomaan pidempien ja vahvempien kynsien toivossa. Vahvempien kynsien lisäksi tabletit lupaavat vahvistaa hiuksia, luustoa ja niveliä. Tabletteja voi syödä 4 päivässä, mutta mä oon ottanu niitä 3. Botiinihan on jossain määrin vähän arveluttava ravintoaine, silla joillain naisilla on alkanu kasvaa viikset ja parta.:D NOT NICE! Kuten nimikin kertoo, tää on vahvaa tavaraa ja 3 tablettiakin sisältää taatusti riittävästi biotiinia.;)

Tässä vielä vähän ravintosisältöä:

4 tablettia sisältää:
- 800 mg piimaata
- 304 mg kalsiumia
- 70 mcg biotiinia (!)
- 76 mg c-vitamiinia
- 20 mcg d-vitamiinia
- 240 mg magnesiumia
- 60 mg kromia

Oon nyt syönyt tätä reilun 3 kuukauden ajan ja mun kynnet on huomattavasti vahvemmassa kunnossa, ja mikä tärkeintä mun kynnet KASVAA NOPEASTI!

Jotenkin mä silti aina välillä onnistun telomaan itteäni niin, että multa katkeaa yksi tai kaksi kynttä, mikä ei onneksi millään tavalla liity tähän tuotteeseen tai sen tehoon. Eli mitä haluan sanoa on, että mulla on luonnostaan katkeilevat kynnet + oon tapaturma-altis ihminen, ja tää on auttanut mua suuresti! Mitään huuhaata tää ei siis ole. Kokeilkaa biotiinia ja vakuuttukaa!:)

Nyt ihan mielenkiinnosta siirryn kokeilemaan Piimaxia, oon kuullut siitäkin paljon hyvää. Kiva nähdä onko kyseessä yhtä hyvä tuote.

3 kommenttia:

  1. Kiva kun soittelit ,huomenna nähdään.Sori jos kuulostin oudolta puoliso vastas ja piti puhelinta korvalla ku olin just lakkaamassa kynsiä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiii, et kuulostanu!:DD Joo se on totta, tosi monet naiset on itse asiassa luonnostaan karvaisia, sehän on fakta:) Siinä voikin olla kynnys kokeilla biotiinia... ymmärrän hyvin!

      Poista
  2. niin ja mulla on aina ollut hieman ongelmia noiden ihokarvojen kanssa eikä johdu ravintolisä tuotteista ,tosi rasittavaa se kyl on tummemmalla ihmisellä ne näkyy helpommin ,tosin olin ennen viel tummempi mut sit iho vaaleni 8 luokan jälkeen

    VastaaPoista